Current local time in
Istanbul, Turkey

13 Haziran 2006

http://www.sihirlitur.com

Ergin Akış'la 'nerelere gidilir' muhabbeti yaparken, 'sihirlitur' diye çok hoş bir siteye rastlamıştım. Sitenin yaratıcısına bir mesaj gönderip teşekkür etmiştim. Hemen cevap yazmış sağolsun : - - - - - - Sihirlitur'a ziyaretiniz için çok teşekkür ederim. İnanın siteye gezi koyarken veya yeni gezi yaparken motorla gidecekleri de düşünüyorum. Bilhassa yeni güzergahlar yaratmaya çalışıyorum. Düzce Gölyaka, Kaynaşlı Kardüz yaylası veya İznik'den Karamürsele iniş gibi yollar tam motor zevkinin yaşandığı yollardan bazıları. Siz bilirsiniz ama sitenizden sihirlitur'a link vermeniz üyelerinize faydalı olabilir. Uyarınız için teşekkürler ana sayfa'ya Karayolları linki koymuştum. Burada çok detaylı bir harita var. Onu alıp sihirlitur'a koymak iyi olur ama bu harita işlerinde telif çok önem taşıyor. yine de bundan sonra ki gezilere harita koymaya gayret edeceğim. Yolunuz açık olsun tüm Haluk' lara ve motor sevdalılarına selam ve saygılar. Haluk Özözlü www.sihirlitur.com

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home