Current local time in
Istanbul, Turkey

20 Haziran 2006

ROUTE 26

KLAN, İstanbul-Eskişehir seferini neredeyse 1 ay önceden planladı. Rota için Touchdown'da ve msn üzerinden nette küçük toplantılar bile yapıldı. 16 Haziran 2006, Cuma günü saat 16.00'da 4 rider'la yola koyuldu KLAN. Yaklaşık 300km'lik bir parkur vardı önümüzde. Üstelik yer yer yağan yağmur yüzünden yola çıkıp çıkmama kararını da son ana bırakmıştık. Neden saat 16.00'da çıktınız diye soranlar olabilir o sebeple söylüyorum bunu. Feribota kadar muhteşemdi her şey. Feribotta benim yaptığım bir hata var. Çantanızdan birşey alırken ahtapotu çözdüyseniz, tekrar bağlamayı unutmayın! Bu size pahalıya mal olabilir. Mesela ben feribottan inip otobana çıkıldığında çantamı düşürdüm ve arkamdaki Klan üyeleri çantamı bana getirdiler. Ben çantamı düşürdüğümün farkında bile değildim. Neyse bu bana 30 avroya patladı. Çünkü disk kilidim ve hatırlatıcı o sırada düşmüş. Saat 19.00 civarında İnegöl'deydik. Ben benzinliğe girerken Ergin bana solumdan çarptı. Burada kimin hatalı olduğu önemli değil. Ben sinyalimi vermiş, vitesimi küçültmüş, sağa dönüşüme başlamıştım ki GÜÜÜÜMMMMMM! Grup sürüşü yapmak çok önemli, fermuar düzeninin anlamını burada bir kere daha kavradım. Bunu kavramak bana en az 273 Avroya patladı. :) Gece geç vakit olmuştu. Haluk Mesci ve Haluk Erengüç İnegöl'de kalalım dediler. Bizimse aklımızda o gece Eskişehir'de olmak vardı. Aranızdan birileri hava karardıktan sonra Eskişehir'e motosikletle gitmek isterse... Bunu denemesin bile. Haziran'ın 16'sında donma tehlikesi geçirdik. Isınmak için hava filtresine bacaklarımı dayadığımda ne işim var benim bu saatte burada diye düşünüyordum. Eskişehir yolu üzerinde 11 adet mezit var. Yani altından su akan geçit. O soğuğa inanamazsınız. Ama iki Haluk'lar demişti. Bize müstehaktı. Eskişehir'e girdiğimizde resmen sevinç naraları atıyorduk. Ergin ve ben hayatımızın ilk gece yolculuğunu yapmıştık. Dönüşümüz çok daha rahat oldu. Çünkü 18 Haziran Pazar sabahı 09.00'da yola koyulduk. Bu kez Bursa'ya değil de bir önceki rotamız olan İznik'e yöneldik. İznik'te 1 saatlik kısa bir moladan sonra ver elini Yalova oradan feribotla Pendik. Saat 17.00 itibariyle İstanbul'daydik. Bu parkurda km saatime göre 600km civarı yol yaptık. Eskişehir'den bahsetmek gerekirse ki mutlaka gerekir. Hayran kaldım. Tıpkı bir avrupa şehri gibi Eskişehir. Yürüyüş yolları, modern EsRay'ı (tramvay), birbirinden hoş yapıları, Porsuk çayı ve etrafındaki cafe'ler ve tabii insanlarının sıcak, cana yakın halleri. KLAN'ın yeni rotası neresi olacak? Bilinmez... Ama bilinen ve tarafımızdan söylenen tek bir şey var... YOL CÜMLEMİZDEN KALICI...

2 Comments:

Blogger Ergin Akış said...

Kalemine iyilik Tayfun Hocam... Eskişehir güzeldi !

3:02 ÖS  
Blogger Haluk Mesci said...

Donma tehlikesini abartmışın Tayfun.

5:13 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home