Current local time in
Istanbul, Turkey

11 Ağustos 2007

2 Eylül yaklaşırken

Ey gezginci ruhlar...yoldaş motorcular! Hatırlatmama izin veriniz: 2 Eylül yaklaşıyor. Mustafa Pütün hocaya söz verdiğimiz üzere Klasik Rut 26 yapıp Eskişehir'e güzel bir yazsonu gezisi yaşayacak mıyız, yoksa ne? Evet ise, elleri görelim. Ne gün gidiyoruz, nerede kalıyoruz, örgütlenelim... 30 Ağustos Perşembeye geliyor(muş). Resmi tatil olduğunu dikkate alırsak (sizler için de öyle olduğunu umuyorum), Cumayı da ekleyebilir miyiz?? Ekleyebilmek müthiş olmaz mı?? Hadi bakalım, takvimleri önümüze çekip heyecan yapalım, planlama zamanı!! Not: 'Kem küm hık mık yani hayır' ise, bir an önce bilelim, alternatif bakacaklarımız ona bakalım.

7 Comments:

Blogger Tayfun Kısacık said...

Benim elim havada. 30 Ağustos'ta islerimi ayarlamaya çalışıyorum. Birkaç kampanya var bu ay içinde çekilmesi gereken. Onların zamanlamaları biraz canımı sıkabilir... Ama şimdi bosverelim bunları. Kervan yolda düzülür. 30 Ağustos sorun olursa 31'inde çıkarız. Elleri görelim. Şale bizim gelenekselimiz oldu gibi ama dilerseniz başka bir yerde de kalırız elbette. 30 Agustos sabahı İstanbul'dan yola çıkar 2 Eylül'de de Eskişehir'i kurtarıp geri dönersek ne güzel olur ey kuvvacı ruhlar! Gezimiz mübarek ola! :)

4:03 ÖS  
Blogger Mithat Balkaya said...

30'u benim için uygundur, biraz önce crom'a da sordum onun için de uygunmuş :) haydin gidelim...
bak hala duruyorlar!..

5:24 ÖS  
Blogger Ergin Akış said...

ben ağustosun son haftasını tümüyle kapattım... istenilen gün/saat çıkabilirim. (bayrak takacak mıyız???) 8)

9:04 ÖS  
Blogger Haluk Mesci said...

Ergin, Tayfun'un egzost süper olmuş. Ama anladığım kadarıyla polis çevirmiş!
: )

Bayrak takalım tabii de, nereye??? Sen ne aldın takmak için??

10:46 ÖS  
Blogger Haluk Mesci said...

Engin ve Tuna'dan, Berna'dan, Erengüç'ten... hiç ama hiç haber yok 2 Eylül konusunda. Naps?

1:08 ÖÖ  
Blogger Ergin Akış said...

fourSaps... 8))

1:02 ÖS  
Blogger Tayfun Kısacık said...

ya niye 4 kisi olmak zorunda olalim ki? Bir yonetmen hatun kisi vardı mesela... Belki o da gelir ustam...

2:59 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home