Current local time in
Istanbul, Turkey

4 Nisan 2008

Merhaba

Nasıl oldu? Hafif serin bir Mart akşamı okula motorla gittim. Lahana kıyafetlerimi üzerimden atmak üzereyken tanıdık bir ses: "Ne kullanıyorsun?" diye sordu. "Siz?" demeye kalmadan muhabbet bir anda koyulaştı ve "KLAN"a geldi... Küçük yaşlardan beri iki tekere merak vardı. Annem ve babamı ikna etmem tam 25 yılımı aldı. 2005 yılında Drag Star 650 ile başlayan maceram şu an 13.000 km'de. Yazar tarafından ekleme yapıldı ((( Motorum da benim gibi yol almış ( 2009 ekim 30.000 km olmak üzere :))) Daha neler? Beni buraya davet eden Haluk Hocama teşekkürlerimi sunuyor, keyifli sohbetler ve uzun yollar yapmak üzere hepinize "Merhaba" diyorum... İlker Müftüoğlu

10 Comments:

Blogger Ergin Akış said...

ilker merhaba... aramıza yeni bir motorcunun katılması sevindirici. hep beraber kazasız güzel yol yapmak dileği ile

1:31 ÖS  
Blogger Haluk Mesci said...

İlker hoş geldin! Bir reklamcı motorcu daha = daha heyecanlı bir KLAN demek...

: )

1:49 ÖS  
Blogger Tayfun Kısacık said...

Selam İlker. Welcome on board. Sayı artsın, olay daha da güzellessin. Motorların sesi... Daha çok motor sesi.

2:37 ÖS  
Blogger Mithat Balkaya said...

merhaba ilker, aramıza hoşgeldin...
haydi yol yapalım o zaman!
bi de ıslatmak gerekmez mi?
bahane olsun bi şekilde n'olur yani? :)

3:50 ÖS  
Blogger Haluk Mesci said...

Evet, evet! Mithat haklı. Hafta içi bir akşam, motorları almadan (!) buluşup tanışalım, ıslatalım. Planlar konuşalım.

3:59 ÖS  
Blogger Tayfun Kısacık said...

Kool. Çarsamba nasıl olur diye hemen olaya gireyim. Önce Kristal, sonra TD.

9:17 ÖS  
Blogger Haluk Mesci said...

Eveeet. Niye olmasın?! Kimler geliyor bakalım???

10:24 ÖS  
Blogger Mithat Balkaya said...

ben geliyorum mesela :)

11:24 ÖÖ  
Blogger Ergin Akış said...

ama benim bundan şimdi haberim oldu...
yapacak bişi yok... gitcezz içcezz. 8))

11:15 ÖÖ  
Blogger İlker Müftüoğlu said...

Geliyorum, geliyorum, geliyorum :)

4:32 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home