Current local time in
Istanbul, Turkey

4 Haziran 2008

MR. ANIMAL IS GONE!

Mr. Animal gitti. Bundan 3 sene önce çok severek Haluk Mesci ustamdan aldığım emanetimi, dostumu, yoldaşımı bugün içim kan ağlayarak yolcu ettim. Onu alan Özgür kardeşime kazasız belasız nice yolculuklar diliyorum. Kim bilir belki de Klan'a katılır o da? GÜLE GÜLE MR. ANIMAL... Ben şimdi her yol bitişinde kiminle laflayacağım evin önünde, kime teşekkür edeceğim cigar'ımı yakarken... Güle güle emektar, hırçın ve güzel dostum. BANA KLAN'I HEDİYE ETTİN SEN... YOL CÜMLEMİZDEN KALICI.

3 Comments:

Blogger Ergin Akış said...

ee hadi hayırlı olsun bakalım... next step??

4:33 ÖS  
Blogger Haluk Mesci said...

Tayfuncum, hayırlı olsun hakkaten, Ergin haklı.
Ve haklı, şimdi ne var sırada.

Akıllı olalım, sakin olalım, dikkatli olalım.

Parçası, servisi, şusu busu pahalı şeylere allah aşkına bulaşma, heves etme.

Çek örneğin 0 km bir Honda babalar gibi! Cumartesi öğleden sonra kalkıp gideriz bakınmaya istersen.

HM

5:44 ÖS  
Blogger İlker Müftüoğlu said...

Hayırlı olsun..

Evet evet ne alacaksın?
:)

11:43 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home