Current local time in
Istanbul, Turkey

25 Mart 2013

Makineye elledim

Selam millet.

Biliyorum okumuyorsunuz ama, gene de yazayım.

Motoru çalıştırayım istedim dün. Akü tabii ki zayıflamış. Oysa bir ay kadar mı ne önce çalıştırmıştım. Yetmemiş demek ki.

Neyse, seleyi filan söküp takviye kablosuyla çalıştırdım.
Selenin sökülmesi için tabii arka sele, sissy bar ve rack hepten çıkıyor.

Bunu yapmışken, ya ben bi de single-seater yapsam ya bunu bakalım nasıl duracak diye düşündüm...
Sadece sürücü selesini taktım yerine.

Sonuç görüntüdeki gibi.

Hiç fena değil sanki. Ne dersiniz?


4 Comments:

Blogger Mithat Balkaya said...

bence bütün motorlara tek kişilik sele çok yakışıyor. tabii dar büzük kalın bilek lazım! ;)

10:31 ÖÖ  
Blogger Unknown said...

Single seater da güzel durmuş, zaten makinanın tipi onu kaldırır. Bence bir tek selenin arkası zayıf kalıyor. Arka sele gelsin diye basık ve yuvarlak olduğu için göze batıyor biraz.

Haluk Abi, bana servis Shadow için kullanmayacaksan 10 günde 1 takviye kablosunu bağla yoksa aküyü boşaltır demişti. Bir de çalıştırmaktan ziyade yürütmek gerekiyor imiş, aklında olsun.

10:29 ÖÖ  
Blogger Haluk Mesci said...

Emre, akü ve takviye kablosuyla ilgili olarak söylenenler doğru değil. Bu motor, bundan önce aylarca kış dahil kaldırımda durdu. Birkaç ayda bir aklıma geldiğinde çalıştırdım; baharda basınca aldı. Tabii şimdi biraz daha ihtiyar ama hala canavar gibi. Bu sefer akünün zayıflamasına ben neden oldum: Çalıştırmaya başlarken biraz abandım, ondan almadı. Yoksa çakmak üzereydi. Sele meselesine gelince, bu da sanırım biraz zevk meselesi ama, arkayı ilk çıkarışta biraz yadırgadım çünkü gözüm alışmış bi kere. : ) Uzun yola giderken gene takarım sanırım. Çünkü T-bag'i koyacak bir yer gerek... Sen niye chopper'ı bıraktın aga yav? Nasıl gidecez şimdi grup olarak yani?? :(

10:36 ÖÖ  
Blogger Unknown said...

Öyle gerekti Haluk abi. Ben motosikleti biraz fazla seviyorum ve günlük hayatta kar kış demeden kullanıyorum. Istanbul trafiğinde cefası sefasını geçmeye başlamıştı. Üstüne trafikten men ettiler, egzozlara taktılar. Susturucu takınca da tırnakları çekilmiş dişleri sökülmüş kaplana döndü iyice sinirim bozuldu. Hemen ertesi günü de trafikte cinnet geçirince direk götürüp takasa verdim.

İkinci motor alacak imkanım olana kadar naked motorlara binerim artık ben. Mailleşmede yazdığım gibi, götürürseniz en arkadan kameraman-artçı olarak gelirim. Yok chopper ruhunu bozma diyorsanız yapacak bir şey yok maalesef. 20 milyon insanın yaşadığı altyapısız bir şehirde günlük olarak chopper kullanılmıyor :(

3:06 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home