Current local time in
Istanbul, Turkey

15 Ağustos 2007

Birgün bir egzoz yaptırdım ve hayatım değişti.

Ellerine, aklına ve yeteneğine sağlık Kenan usta, artık trafikte görmeyen yok beni... Duydukları için görüyor bizim şoförlerimiz. Gözleriyle görmeyen tipler kulaklarıyla görüyorlar artık beni. Trafikte işim çok daha kolay. Sesli egzozun neden icat edildiğini şimdi şimdi anlıyorum. 2 sene sinek vızıltısı gibi işe, geziye gidip geldiğim, görünmez adam olduğum günlere yanarım. Vrommmmm! Vrommmm! Tor, tor, tor, tor!!! Wroaaaaammmmmmm.

6 Comments:

Blogger Ergin Akış said...

Tayfuncuum, kromu parlattıktan sonra fotoğrafını değiştirirsin di mi? Kazasız iyi günlere...

12:19 ÖS  
Blogger Haluk Mesci said...

Tayfun bey, hâlâ ses göndereceksiniz diye bekliyorum...
Siz de mi takıldı, Mithat beyde mi, bilmiyorum.

12:31 ÖS  
Blogger Mithat Balkaya said...

böyle telefondan kayıt yapıp yollamakla olmaz bence...
yanyana giderken duymak gerek... :)
bi buluşsak dahasret gidersek hem?

3:10 ÖS  
Blogger Tayfun Kısacık said...

Yarın akşam bi TD yapsak mı acaba? Hı?.. Bi de birazdan aşağı inip sesi kaydetmeye çalışacağım sizler için.

3:26 ÖS  
Blogger Tayfun Kısacık said...

ya simdi bakıyorum da adam çok kötü bir egzoz yapmış be kardeşim hahahahah!

11:38 ÖS  
Blogger Tayfun Kısacık said...

estetik manada yani.. heheheh...

11:38 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home