Current local time in
Istanbul, Turkey

20 Ağustos 2007

Gelecek yaza kadar motorsuzum:(

Çok üzgün olarak motorumu sattığımı söylemek istiyorum.. Eski model olan arabamı yeni bir arabaya dönüştürmek üzere satmak zorunda kaldım.. Gelecek sezona kadar malesef bir katılımım olamayacak.. Bu durumu üzülerek bildirmek istiyorum. Bir süredir sahibinden de ilanı duruyordu ama ne zaman satılacağı belli değildi bu sebeple gelemiyorum diye birşey yazmak istemedim.. Bugün alıcılardan birisi tarafından arandım ve resmen satmış bulundum.. Affedin beni ey motorcu ruhlar:(

4 Comments:

Blogger Tayfun Kısacık said...

Hayırlısı olsun Engin... Ama merak ettim kaça sattığını? sakıncası yoksa bizimle paylaşır mısın?

4:36 ÖS  
Blogger Engin Bilgin said...

Abi 13750 YTL'ye gitti yavrucak..

5:11 ÖS  
Blogger Tayfun Kısacık said...

Hayırlısı olsun... Seneye bekleriz ama.

5:26 ÖS  
Blogger Haluk Mesci said...

Ula... Affetmek filan yok. Hemen bir tane alına. Tez elden!

9:52 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home